Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно 146-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Относно 146-ца

    Спрял съм се на Алфа 146 1.8 тс . От прочетенето до тук стана ясно , че относно динамиката и (вървежа) на тези алфи са супер.
    Претиснаваме факта , че почти всички притежатали на 145/146-ци имат проблеми с дебитометри и ламбда сондите. Това ли са слабите страни на тези алфи защото тяхната подмяна изобщо не излиза евтина , като сложим и евентуална подмяна на свещи става една .
    При покупката ако колата се вкара на една пълна диагностика във "Ванто" , до колко може да се установи деиствителното състояние на колата и колко ще струва това.
    Имам в предвид компресия на цилиндрите , ламбда сондата , геометрията на колата , дебитомера ако е възможно , състоянието на дюзите и др. да не изброявам.

  • #2
    Този проблем с ламбда сондата, дебитомер и т.н. се среща при всички марки автомобили, а не е специфичен за Алфа. Просто се водят консумативи и след определен пробег трябва да се сменят. Свещите наистина са скъпи оригиналните /пробег 100хил км/, ама има заместители по 80-90лв комплекта. За диагностика на електрониката питай bobo, той ще те оправи. Всяка кола втора ръка си крие рисковете и малко избора е на късмет. Успех.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      !

      и моите щях да ги сменям щото сам на 105 000км. ама като ги свалих са си ок. инаге ги намирам по 45 лв от вносител . пише :golden log ;i ;magnet mareli ;, четири полусни незнам колегата каде ги е гледал по 90лв.
      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

      Comment


      • #4
        Re: Относно 146-ца

        Първоначално публикувано от ivanov_km
        Спрял съм се на Алфа 146 1.8 тс . От прочетенето до тук стана ясно , че относно динамиката и (вървежа) на тези алфи са супер.
        Претиснаваме факта , че почти всички притежатали на 145/146-ци имат проблеми с дебитометри и ламбда сондите. Това ли са слабите страни на тези алфи защото тяхната подмяна изобщо не излиза евтина , като сложим и евентуална подмяна на свещи става една .
        При покупката ако колата се вкара на една пълна диагностика във "Ванто" , до колко може да се установи деиствителното състояние на колата и колко ще струва това.
        Имам в предвид компресия на цилиндрите , ламбда сондата , геометрията на колата , дебитомера ако е възможно , състоянието на дюзите и др. да не изброявам.
        Тук пише най различни неща. Азпреди една година моята я взех на 164 К сега съм на 191 К сменялсъм само спирачен маркуч, хидравличен маркуч, предни дискове и накладки и естествено ремъци и гуми, филтри и масло нищо друго. Колата има 8 год гаранция против корозия. Единстрено се оплаквам от разхода на градско 12-13 . Сметките ми показват 28 стотинки на километър със всички разходи. Много хора ще спорят но това показват сметките. Ако намериш кола която да даде по-малка себестойност на километър ще ти кажа, че това е фиат пунто и до някъде сеат ибиса, алфата обаче има други преимущества. Купувай смело.
        146 1.6 TS 01.97

        Comment


        • #5
          На боксера свещите са други, на ТС са 8 броя и са малка и голяма, оттам идва разликата в цената. А оригиналните са около 300-400лв комплект
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #6
            Бояне, не забравяй че 8в ТС двигателите са с 8 еднакви свещи, само 16в са с малка и голяма и там вярно са по височки цените.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pr_00f
              Бояне, не забравяй че 8в ТС двигателите са с 8 еднакви свещи, само 16в са с малка и голяма и там вярно са по височки цените.
              ти па къде виде осемволтов тс в 145/6
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Да бе вярно че това е раздел 145/6 , ама съм и аз едно говедо
                Нищо поне оспамихме темата на човека

                A и трябва да пиша бе , как се правят 2-3 к мнения като теб и вальо. Хаха
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #9
                  Re: Относно 146-ца

                  Първоначално публикувано от ivanov_km
                  Спрял съм се на Алфа 146 1.8 тс . От прочетенето до тук стана ясно , че относно динамиката и (вървежа) на тези алфи са супер.
                  Претиснаваме факта , че почти всички притежатали на 145/146-ци имат проблеми с дебитометри и ламбда сондите. Това ли са слабите страни на тези алфи защото тяхната подмяна изобщо не излиза евтина , като сложим и евентуална подмяна на свещи става една .
                  При покупката ако колата се вкара на една пълна диагностика във "Ванто" , до колко може да се установи деиствителното състояние на колата и колко ще струва това.
                  Имам в предвид компресия на цилиндрите , ламбда сондата , геометрията на колата , дебитомера ако е възможно , състоянието на дюзите и др. да не изброявам.
                  брех как се спря - май не си чел темата за цени и ремонти по 145/6
                  Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                  Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                  Comment


                  • #10
                    Стига сте го разочаровали човека, много добре се е спрял, стига да случи на свястна. Аз на мойта 146-ца съм сменил ремъци, ролки, свещи, масло, филтри, ламбда сонда, всичко за 500-600лв за няма една година. Обаче ако ми попадне 2.0ТС
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от boian
                      Стига сте го разочаровали човека, много добре се е спрял, стига да случи на свястна. Аз на мойта 146-ца съм сменил ремъци, ролки, свещи, масло, филтри, ламбда сонда, всичко за 500-600лв за няма една година. Обаче ако ми попадне 2.0ТС
                      е да - ако ти падне кво - виж мойта кочина ...
                      3500 за няма 6 месеца от които 1 в сервиз и аз два в чужбина ... да дет се вика по 1166 на месец за поддръжка ...
                      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                      Comment


                      • #12
                        @vladu
                        Това е вече късметът при покупката на кола втора ръка. Кофти наистина, че ти е стъпала така с ремонтите, но все пак съгласи се, че подобни на твоите сериозни аварии се случват доста рядко. Надявам се поне оттук нататък да си караш безпроблемно
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от trustworthy
                          @vladu
                          Това е вече късметът при покупката на кола втора ръка. Кофти наистина, че ти е стъпала така с ремонтите, но все пак съгласи се, че подобни на твоите сериозни аварии се случват доста рядко. Надявам се поне оттук нататък да си караш безпроблемно
                          баа съгласен съм ... но и ти се съгласи, че нема нужда да лъжем народа, че са кой знае колко убави - после да ни се сърдят ...
                          па ша си я карам - чакам само табелата "ВЕЧНО ТВОЯ" за задния джам и да ме разлепят по магазините и сервизите с благодарности
                          Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                          Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                          Comment


                          • #14
                            Ти просто има прекалено много горчив опит, според мен. Затова така разсъждаваш. Спомняш ли си, че Вальо беше направил едно изказване относно нашите италиянки и начина, по който стоят нещата около тях. Беше много,много прав човека, но когато става въпрос за подобно скапване на буталата или друг сериозен проблем, тогава вече това няма много общо с марката или модела на колата. Не може да се каже, че всички туйнспарци или пък в частност 2.0 ТС имат ронливи бутала,нали?
                            Неслучайно Боян каза 'читава'. Ама като ходиш да купуваш, такива табели 'читава/нечитава' няма разлепени по колите. Трябва да се мъчиш да разбереш сам. таме рпоблемът. Иначе има и друг вариант - отиваш,купуваш нова и си рахат. Там поне дават гаранция за 'читавост'. Причините единици от форума да карат такива мисля, че няма нужда да изтъквам.
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Ти просто има прекалено много горчив опит, според мен. Затова така разсъждаваш. Спомняш ли си, че Вальо беше направил едно изказване относно нашите италиянки и начина, по който стоят нещата около тях. Беше много,много прав човека, но когато става въпрос за подобно скапване на буталата или друг сериозен проблем, тогава вече това няма много общо с марката или модела на колата. Не може да се каже, че всички туйнспарци или пък в частност 2.0 ТС имат ронливи бутала,нали?
                              Неслучайно Боян каза 'читава'. Ама като ходиш да купуваш, такива табели 'читава/нечитава' няма разлепени по колите. Трябва да се мъчиш да разбереш сам. таме рпоблемът. Иначе има и друг вариант - отиваш,купуваш нова и си рахат. Там поне дават гаранция за 'читавост'. Причините единици от форума да карат такива мисля, че няма нужда да изтъквам.
                              много си сериозен ... мислех, че е за фън тука ...
                              кват ми се е паднала такава ... да не мислиш, че е имало повече от 1-2 кат мойта за продажба когат купувах - та до там с избора...

                              ето сега съм сменил почти всичко - то ша си покаже колко е убава
                              колкото до избора на колегата - той няма да се откаже зарад мен или Вальо - па да не му се случва нищо от моите пролеми ... но и място за много оптимизъм не виждам
                              Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                              Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                              Comment

                              Working...
                              X